Veelgestelde vragen over Maestro

  1. Hoe maak ik met Maestro geld over naar mijn account?
  2. Waar vind ik het kaartnummer op mijn Maestro-kaart?
  3. Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van Maestro?
  4. Hoe lang duurt het voordat ik het overgemaakte geld op mijn account heb staan?
  5. Kan ik uitbetalingen doen met Maestro?

1. Hoe maak ik met Maestro geld over naar mijn account?

Voer de onderstaande stappen uit :

  1. Log in op uw account.
  2. Ga naar 'Kassier' en selecteer 'Storten'.
  3. Hier ziet u het logo van Maestro. Klik op het pictogram om deze stortingsoptie te selecteren.
  4. Kies of vul uw bedrag en bonuscode (indien van toepassing) in en klik dan op 'Storten'.
  5. Vul de vereiste gegevens in op het formulier en klik op 'Insturen'.
  6. Op het volgende scherm kunt u zien of uw Maestro-transactie geslaagd is of niet.
  7. Als de transactie is mislukt, ontvangt u een foutbericht met de reden voor het mislukken.
  8. Als de transactie is geslaagd, verschijnt het bericht: "Geslaagde debitcardaankoop", met een unieke transactie-id die u kunt bewaren voor uw eigen administratie.

Het aanpassen van uw accounttegoed zou niet meer dan twee minuten moeten duren. Als uw tegoed na twee minuten nog niet vernieuwd is, kan het zijn dat u opnieuw moet inloggen op uw account.

2. Waar vind ik het kaartnummer op mijn Maestro-kaart?

Niet alle Maestro-kaarten hebben een uitgiftenummer - het hangt af van de bank die uw kaart heeft afgegeven. Als uw kaart er een heeft, staat deze aan de onderkant van de kaart aangegeven met de woorden "Iss" of "Issue".

3. Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van Maestro?

Wij rekenen geen kosten voor Maestro-stortingen. Maestro kan kosten in rekening brengen zoals staat aangegeven in hun kostenstructuur. Kijk alstublieft op http://www.maestrocard.com/gateway/index.html voor meer info.

4. Hoe lang duurt het voordat ik het overgemaakte geld op mijn account heb ontvangen?

Het geld wordt direct op uw account overgemaakt.

5. Kan ik uitbetalingen doen met Maestro?

Maestro is momenteel alleen beschikbaar voor het storten van geld.