Spelproblemen

Als u technische problemen ondervindt met een game, raadpleegt u de onderstaande standaard technische oplossingen die de meeste game-gerelateerde problemen zullen oplossen.

Houd er rekening mee dat u de onderstaande opties moet hebben geprobeerd voordat ons klantenserviceteam u verder kan helpen,

Als het probleem zich blijft voordoen nadat u de onderstaande opties heeft geprobeerd, maak dan een screenshot en stuur dit naar ons door, samen met een uitleg van het probleem dat u ondervindt, en ook om te bevestigen dat u onze standaard technische oplossingen heeft geprobeerd.

 

Het spel zit vast of er verschijnt een foutmelding

Als u een spel heeft gespeeld en het werkt niet meer zoals normaal, volg dan de onderstaande stappen:

  • Meld u af bij uw account en meld u weer aan
  • Probeer het spel op een ander apparaat te spelen, namelijk uw laptop/ thuiscomputer of uw telefoon
  • Probeer een incognito-browser of een andere browser op uw apparaat
  • Als u uw telefoon gebruikt, probeer het spel dan te spelen via onze mobiele app of een mobiele browser (een die u normaal niet gebruikt)
  • Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  • Wis uw cachegeheugen en cookies. Stappen voor het wissen van uw cache en cookies zijn afhankelijk van uw browser en kunnen gemakkelijk online gevonden worden. U kunt ook kiezen uit de volgende lijst met de meest gebruikte browsers:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Houd er rekening mee dat, hoewel we er alles aan doen om betrouwbare links naar externe bronnen te bieden, we geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid nemen voor de inhoud van externe links.

Niet voltooide of onafgemaakte games

  • Wanneer u een inzetbedrag plaatst op een speelautomaat (de "Speelautomaatsessie") en u beëindigt de Speelautomaatsessie halverwege, dan behouden wij ons het recht voor de Speelautomaatsessie te annuleren en het resterende inzetbedrag terug te storten op uw account, tenzij u de Speelautomaatsessie binnen 30 dagen na de beëindiging hervat.
  • Wanneer u een inzetbedrag plaatst in Multistep Game (de "Multistep Game-sessie") en u beëindigt de Multistep Game-sessie halverwege, dan behouden wij ons het recht voor de Multistep-sessie te annuleren, tenzij u de Speelautomaatsessie binnen 30 dagen na de beëindiging hervat. In het geval van een Multistep Game heeft u geen recht op terugbetaling van het geplaatse bedrag. De in deze clausule [please insert] genoemde 'Multistep Game' is een game waarin een speler meer dan één inzet moet plaatsen of meer dan één actie moet ondernemen tijdens het spel; deze games zijn onder andere, maar niet beperkt tot Blackjack, Videopoker, Poker, Texas Hold'em en Craps.

 

Het spel laad niet 

Als games niet normaal op uw apparaat worden geladen, is het probleem waarschijnlijk dat Flash Player niet op uw apparaat is geïnstalleerd of niet geactiveerd is. Aangezien Flash Player nodig is om de animatie in onze games te laten werken, volgt u de onderstaande stappen om ervoor te zorgen dat Flash wordt gedownload en ingeschakeld.

Instructies om Flash in te schakelen, zijn afhankelijk van de browser die u gebruikt en zijn gemakkelijk online te vinden, of selecteer een browser uit de volgende lijst met populaire browsers:

Chrome , Firefox , Edge , Safari
Houd er rekening mee dat, hoewel we er alles aan doen om betrouwbare links naar externe bronnen te bieden, we geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid nemen voor inhoud op externe links.

 

Laatste wijzigingsdatum: 1-6-2020