Mijn weddenschap is nog niet verwerkt. Waarom niet?
Controleer eerst via "Mijn account"/"Mijn weddenschappen" in het gedetailleerde overzicht van de betreffende weddenschap of de wedgebeurtenis al heeft plaatsgevonden. Als het evenement al heeft plaatsgevonden en de uitslagen al meer dan 30 minuten geleden gepubliceerd zijn maar uw weddenschap nog steeds open staat, verzoeken wij u om contact op te nemen met de Klantenservice. Vermeld daarbij het bijbehorende wedstrooknummer (te zien in het gedetailleerde overzicht van de weddenschap). Houd er rekening mee dat er soms vertragingen bij de analyse van de uitslagen kan optreden omdat de resultaten door officiële bronnen moeten worden bevestigd. Bij live-weddenschappen volgt de wedanalyse simultaan ten opzicht van het spelverloop. Hierdoor kunnen er soms vertragingen bij de analyse optreden. Er kan bijvoorbeeld een controle van de opname noodzakelijk zijn om een correcte analyse uit te voeren. Deze kan echter pas na het einde van de wedstrijd plaatsvinden, omdat de ondersteuning van de live-weddenschap hier in het algemeen voorrang geniet.