Hoe kan ik mijn account opheffen/laten blokkeren?
U kunt op ieder moment onder Sluiting account uw account zelf blokkeren of dit hierom verzoeken bij onze Klantenservice. U kunt uzelf blokkeren voor 1 week, 1 maand, 3 maanden of voor onbepaalde tijd (minstens 6 maanden).
Let op: Een zelfblokkering kan niet voor afloop worden teruggedraaid. Na afloop van de periode (1 week/ 1 maand/ 3 maanden) wordt de account automatisch weer geopend. Een blokkering voor onbepaalde periode, duurt minimaal 6 maanden en wordt niet automatisch gevolgd door een opening.
Vraag alstublieft om de uitbetaling van eventueel resterende tegoeden op uw account aan. U kunt tijdens de blokkering geen nieuwe stortingen uitvoeren op uw bwin account. U kunt nog wel met uw toegangsgevens inloggen op uw account en uw account beheren. Wilt u uw account sluiten, richt u dan tot onze Klantenservice en vermeld daarbij uw voor- en achternaam, uw geboortedatum en uw e-mailadres die ook vermeld staan in uw bwin account. Zowel bij de zelfblokkering als de sluiting door de Klantenservice worden geen persoonlijke gegevens verwijderd. Deze moeten uit veiligheidsoverwegingen tot het einde van de statutair verplichte periode bewaard worden voor eventuele uitvoering, verklaring of verdediging bij wettige aanspraken. Na afloop van deze periode kan de klant vragen om verwijdering. Het is niet mogelijk om u na de blokkering van een account opnieuw aan te melden bij bwin.