Heeft uw vragen? We kunnen sommige van de problemen die u tegen kunt komen hier beantwoorden.

Waarom moet ik mijn persoonlijke informatie delen wanneer ik mijzelf registreer? Dit is een noodzakelijke voorwaarde om gebruik te kunnen maken van alles wat we aanbieden bijbwin. We hebben uw voornaam, achternaam en adres nodig om u te kunnen contacteren, uw geboortedatum stelt ons in staat te bevestigen dat u de legale leeftijd heeft om zich bij ons in te schrijven, en uw e-mailadres gebruiken wij om u te contacteren als u problemen ervaart.

 

Waarom moet ik een kopie van mijn identiteitsbewijs sturen? Leeftijdverificatie is vereist door de Belgische wet en we zijn legaal verplicht om al onze klanten te identificeren middels een identiteitsbewijs.

 

Is er een schema voor dit proces? Het proces, dat bekend staat als Know Your Customer (KYC), volgt het volgende schema.

 

  • Als u geen Belgisch ingezetene bent, of er is een fout in uw gegevens, dan heeft u 30 dagen de tijd om ons de benodigde informatie te doen toekomen.
  • Als u zich niet verifieert binnen 30 dagen, dan wordt uw account gesloten en zult u een nieuwe account moeten openen.

 

Waarom is mijn paspoort niet geaccepteerd? Uw paspoortkopie is niet geaccepteerd omdat het duidelijk uw voornaam, achternaam, geboortedatum, geboorteplaats moet tonen. Op uw kopie was deze informatie niet geheel duidelijk.

 

Hoe worden de documenten beschermd zodra ze bij jullie binnen zijn? Uw documenten worden opgeslagen in een beschermd data centrum met meerdere veiligheidsniveaus, die al uw informatie beschermen tegen onbevoegde toegang.

 

Wie heeft toegang tot mijn documenten? Enkel werknemers die toegang tot uw informatie nodig hebben voor het verifiëren.

 

Ik heb geen scanner om mijn documenten te scannen - wat kan ik doen? De oplossing is simpel. U kunt uw digitale camera, uw telefoon of een webcam gebruiken om een foto van uw documenten te maken. Zorg ervoor dat de afbeelding scherp en helder is.