Waarom moet ik mijn identiteit verifiëren?
Vanwege nieuwe wetgeving in de Belgische Kansspelcommissie zijn wij verplicht onze klanten te verifiëren. Dit proces staat bekend als Know Your Customer (KYC).
U wordt verzocht het volgende te doen:
Wanneer u zich inschrijft worden uw details geverifeerd tegen het nationaal register. Als u Belgiscch ingezetene bent en uw details zijn correct, dan wordt uw account automatisch geverifieerd. Als er een discrepantie is of u bent geen Belgisch ingezetene, dan moet u de volgende stappen volgen.
- Als uw informatie een vergissing bevat, dan wordt uw account aangemaakt met een wekelijkse stortingslimiet van € 200. U zult dan echter niet in staat zijn uw geld op te nemen. U heeft vervolgens 30 dagen om de correcte informatie door te geven.
- Als u geen Belgisch ingezetene bent wordt uw account aangemaakt met een wekelijkse stortingslimiet van € 200. U zult dan echter niet in staat zijn uw geld op te nemen. U heeft 30 dagen om ons een kopie van uw paspoort te sturen via Jumio.
Zodra u dit heeft gedaan, kan uw account geverifieerd worden.