Hoe verifieer ik mijn identiteit?
U moet het volgende invullen:
Wanneer u zich inschrijft wordt uw informatie gecheckt tegen het nationaal register - dus zorg ervoor dat u uw informatie correct invult. Als u Belgisch ingezetene bent, en uw ingevulde informatie komt overeen met de informatie in het nationaal register, dan wordt uw account automatisch geverifieerd.
Als er een discrepantie is, of u bent geen Belgisch ingezetene, dan moet u de volgende stappen ondernemen:
Als uw informatie een vergissing bevat:
- Een account zal aangemaakt worden met een wekelijkse stortingslimiet van € 200. U zult dan echter niet in staat zijn uw geld op te nemen. . U heeft vervolgens 30 dagen om de correcte informatie door te geven. Als u dit niet doet, dan wordt uw account gesloten.
Als u geen Belgisch ingezetene bent:
- Een account zal aangemaakt worden met een wekelijkse stortingslimiet van € 200. U zult dan echter niet in staat zijn uw geld op te nemen. U heeft 30 dagen om ons een kopie van uw paspoort te sturen via Jumio. Als u dit niet doet, dan wordt uw account gesloten.
Wanneer u dit heeft gedaan, zal uw account geverifieerd worden en zult u volledige toegang tot uw account hebben. Als u zich niet binnen 30 dagen verifieert, dan wordt uw account gesloten en zult u een nieuwe account moeten openen om te kunnen spelen.
Voor verdere informatie betreffende het verwerken van uw data tijdens het verificatieproces, kunt u onze Algemene Voorwaarden lezen.