Keltische sporten
Naast de volgende specifieke wedregels zijn de Algemene wedregels van toepassing. De speciale regels hebben echter de voorkeur boven de Algemene wedregels.
1.) Wedden op de eindwinnaar Alle weddenschappen blijven staan, ongeacht de lengte van het seizoen, provinciale kampioenschappen of kwalificatieformat.
2.) Wedden op de wedstrijd Tenzij anders aangegeven worden alle weddenschappen op Gaelic sporten verwerkt op basis van de reguliere speeltijd (inclusief blessuretijd), verlenging wordt niet meegeteld, tenzij aangegeven. Wanneer een markt specifiek de verlenging meetelt en het spel eindigt in gelijkspel na de verleninging, dan worden alle weddenschappen ongeldig verklaard. Weddenschappen worden alleen verwerkt op basis van de resultaten van de GAA (Gaelic Athletics Association). Als er één team niet speelt dan worden weddenschappen ongeldig verklaard. Als de locatie van de wedstrijd wordt veranderd, blijven de geplaatste weddenschappen staan onder voorwaarde dat het thuisteam als zodanig wordt beschouwd. Als het thuisteam en het uitteam worden verwisseld, dan worden de oorspronkelijk geplaatste weddenschappen ongeldig verklaard. Alle weddenschappen op wedstrijden die worden uitgesteld worden ongeldig verklaard, tenzij de wedstrijd opnieuw wordt gepland en binnen 24 uur na de oorspronkelijke begintijd wordt gespeeld. Weddenschappen op gestaakte wedstrijden worden ongeldig verklaard met uitzondering van markten waarvan de uitkomst al bepaald is.
3.) Wedden op wedstrijden (inclusief Ander resultaat) Voor de verwerking van de weddenschappen wordt de totale score gebruikt (doelpunt = 3, punt = 1).
4.) Dubbel resultaat 5 opties Indien het stand bij rust en/of na reguliere speeltijd een gelijkspel is, dan wordt Ander resultaat verwerkt als de winnaar.
5.) Eerste scorer / laatste scorer / scoort op willekeurig moment Eigen doelpunten tellen niet mee. In het geval van een eigen doelpunt worden weddenschappen op de eerste scorer verwerkt op de tweede scorer. In het geval het laatste doelpunt een eigen doelpunt is worden weddenschappen verwerkt op het voorgaande doelpunt. Eerste scorer/scorerteam - Een speler die als vervanger wordt ingezet nadat het eerste doelpunt wordt gescoord, of die niet deelneemt aan de wedstrijd, wordt beschouwd als niet gestart. Laatste scorer - Een speler die niet deelneemt aan de wedstrijd wordt beschouwd als niet gestart. Scorer op willekeurig moment - Een speler die niet deelneemt aan de wedstrijd wordt beschouwd als niet gestart.
6.) Eerste doelpunt, laatste doelpunt eerste helft, eerste doelpunt tweede helft, eerste punten tweede helft, laatste doelpunt, eerste team dat scoort Inclusief: vrije slag/-trap, penalty, 65/45, zijlijnslag/-trap. Eigen doelpunten tellen mee.
7.) Wedden op helften Bij wedden op halve markten moet de relevante helft worden voltooid om de weddenschappen geldig te laten zijn, tenzij de marktuitkomst al bepaald is.
8.) Team dat het eerste doelpunt scoort Eigen doelpunten tellen mee.
9.) Beide teams scoren één of meerdere doelpunten Eigen doelpunten tellen mee.
10.) Totaal aantal doelpuntenEigen doelpunten tellen mee voor de verwerking van de volgende weddenschappen: - Totaal aantal doelpunten in de wedstrijd, Totaal aantal doelpunten thuisclub/uitclub, Totaal aantal doelpunten 6 opties, Doelpunten thuisclub/uitclub 5 opties
11. Eerste doelpunt en resultaat Het winnende team is het team dat wint door het eerste doelpunt te scoren/geen doelpunt te scoren/eerste doelpunt tegen te krijgen. Eigen doelpunten tellen mee.
12.) Totaal aantal doelpunten in het spel even/oneven Totaal aantal doelpunten van beide teams tezamen wordt gebruikt om de winnaar te bepalen. Als het totaal aantal doelpunten nul is, worden alle weddenschappen ongeldig verklaard.
13.) Totaal aantal doelpunten van het team even/oneven Verwerkt op respectievelijke totalen van de teams. Als het aantal doelpunten van een team nul is, worden alle weddenschappen ongeldig verklaard.
14.) Team dat het volgende doelpunt scoort Geen van beide opties is beschikbaar.
15.) Race naar 10//15/20/25 punten Het team dat het eerst 10/15/20/25 punten haalt (inclusief doelpunten) wordt als winnaar beschouwd.
16.) Leidend team na 20/30/40 enz. minuten speeltijd - In-play Weddenschappen worden verwerkt op het resultaat op het aangegeven tijdstip in de wedstrijd. Bijv. het leidende team na 20 minuten speeltijd wordt verwerkt op basis van het resultaat in de wedstrijd op 20:00 minuten. In het geval van staking van de wedstrijd voor de voltooiing worden alle weddenschappen ongeldig verklaard, tenzij de uitkomst al bepaald is.
17.) Wedden op 10 minuten In-play De aangegeven 10 minuten moeten worden voltooid om de weddenschap te laten gelden, tenzij de uitkomst van de specifieke markt al bepaald is.
18.) Winnende marge / winnende marge 5 opties Gelijkspeloptie is beschikbaar.
19.) Aantal 45ers/65ers De verwerking van de weddenschap is op basis van het aantal 45ers (of 65ers bij hurling) die worden gegeven, ongeacht of hieruit gescoord wordt of niet.
20.) Topscorer van het seizoen De speler die het meeste scoort in de All-Ireland Championship (inclusief kwalificatiewedstrijden) wordt als de winnaar beschouwd. Weddenschappen worden ongeldig verklaard als de speler niet in ten minste één wedstrijd speelt (inclusief kwalificatiewedstrijden).
21.) Teamprestaties Voorspel de precieze fase waarin het team zal worden uitgeschakeld of precies welke eindklassering het team zal bereiken.
22.) Het team dat het verst komt Mochten beide teams in dezelfde fase uitgeschakeld worden, dan zijn de dead-heat-regels van toepassing. Provinciale series tellen niet mee. Het team dat de beste plaats behaalt in de kwalificatierondes en knockoutrondes wordt als winnaar beschouwd.
23.) Wie wordt er gekwalificeerd / wint de trofee / wint de wedstrijd / wint in de verlenging? Verwerking van de weddenschappen zijn inclusief verlenging als deze wordt gespeeld.