eSports

Naast de volgende specifieke wedregels zijn de Algemene wedregels van toepassing. De speciale regels hebben echter de voorkeur boven de Algemene wedregels.

  1. Algemene spelregels
  2. Wedstrijd
  3. Winnaar van de map
  4. Het team dat als eerste bloed doet vloeien
  5. Team dat de volgende kill scoort
  6. Team met de meeste kills
  7. Totaal aantal gescoorde kills Meer/Minder
  8. Team dat de volgende Toren vernietigt
  9. Arena of Valor
  10. COD
  11. Counter Strike 2 (CS2)
  12. Dota 2
  13. Efootball
  14. Fortnite
  15. Free Fire
  16. Heroes of The Storm
  17. Honor of Kings
  18. King of Glory
  19. League of Legends
  20. Mobile Legends
  21. Overwatch
  22. PUBGRainbow Six
  23. Rocket League
  24. StarCraft 2
  25. Valorant
  26. Wild Rift
  27. WAUW
  28. Futures/Outrights
  29. Betbuilder / Same Game Parlay / Same Game Multi
  30. Flash- / Micro-markten

1. Algemene spelregels

a.) Afzonderlijke regels van de wedstrijdtitel/het evenement kunnen voorrang hebben op deze regel, dus raadpleeg de afzonderlijke regels van de wedstrijdtitel/het evenement die van toepassing zijn.

b.) Weddenschappen worden alleen geaccepteerd tot de officiële begintijd van een evenement, tenzij:

(i) het een In-Play-weddenschap is; of

(ii) het evenement voor de officiële aanvangstijd begint, in welk geval alleen weddenschappen geaccepteerd voor aanvang van het spel als geldig worden beschouwd. 

In alle andere gevallen wordt een weddenschap als ongeldig beschouwd (zelfs als deze is geaccepteerd).

c.) Wij behouden ons het recht voor om een evenement opnieuw af te wikkelen als er een fout is opgetreden in het resulterende proces. Indien de herafwikkeling 24 uur of meer na de oorspronkelijke afwikkeling plaatsvindt, worden klanten hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

d.) Als een weddenschap op enig moment ongeldig is, waarbij meervoudige/parlay-weddenschappen betrokken zijn (met uitzondering van same game-/parlay-weddenschappen), worden meervoudige weddenschappen herberekend met uitsluiting van die selectie. Als een selectie van een enkelvoudige same game, meervoudige weddenschap (niet gecombineerd met een andere same game, meervoudige weddenschap) op enig moment ongeldig is, is de gehele same game, meervoudige weddenschap ongeldig. Maar als een same game, meervoudige weddenschap wordt gecombineerd met een of meer weddenschappen om een grotere meervoudige weddenschap te vormen, indien de same game, meervoudige selectie op enig moment nietig is, wordt de gecombineerde meervoudige weddenschap herberekend met uitsluiting van die selectie. In deze omstandigheden worden selecties binnen een meervoudige weddenschap gecombineerd en beschouwd als één selectie.

e.) De winnaar van een evenement of wedstrijd wordt bepaald op de datum waarop het evenement wordt afgesloten in overeenstemming met de regels en voorschriften van het evenement. We erkennen geschorste wedstrijden, protesten of teruggedraaide beslissingen niet voor inzetdoeleinden.

f.) Als bij een evenement dezelfde twee spelers of teams meerdere spellen of maps spelen, bijvoorbeeld "beste van de 3", en een of meer spellen of maps worden niet gespeeld omdat het resultaat van het evenement al is vastgesteld, zijn de weddenschappen op niet-gespeelde spellen of maps ongeldig en worden de inzetten terugbetaald.

g.) Een map wordt geacht te zijn begonnen zodra de spelklok begint te lopen of zodra een team of speler een spelactie onderneemt met betrekking tot die map, inclusief picks, bans en wapenaankopen. Als een Map opnieuw wordt gemaakt of wordt teruggespoeld door Chronobreak of een vergelijkbare methode, worden markten die al zijn bepaald (zoals Eerste Bloed, Eerste Toren, etc.) niet gewijzigd. Alle markten die nog niet eerder zijn bepaald, worden afgewikkeld op basis van de resultaten van de opnieuw gemaakte of teruggespoelde Map. Als maps worden onderbroken, maar volgens plan opnieuw worden gestart, dan blijven de weddenschappen staan.

h.) Data en starttijden worden alleen ter informatie weergegeven en kunnen afwijken van de werkelijkheid. Indien een evenement wordt geannuleerd, uitgesteld of onderbroken en niet binnen 24 uur na de oorspronkelijk geplande aanvangstijd wordt voltooid, zijn de weddenschappen op dat evenement ongeldig en worden de inzetten gerestitueerd. Games of maps die binnen 24 uur voltooid zijn, worden echter normaal afgewikkeld, zelfs als extra games of maps die deel zouden uitmaken van dezelfde match-up geannuleerd of verder uitgesteld worden.

i.) In het geval van geïndexeerde of genummerde markten (zoals de winnaar van een specifieke ronde in Counter Strike 2 (CS2), of het team dat een bepaalde genummerde kill scoort in League of Legends of Dota 2), bepaalt de index welk doel telt. Woorden zoals “next(volgende)" in de naam van de markt zijn niet gegarandeerd juist, omdat uitzendingen vertraagd kunnen zijn en we de index niet altijd precies vooruit kunnen zetten wanneer een doel is gescoord of een ronde is voltooid. Alle weddenschappen worden daarom afgewikkeld op de specifieke genummerde ronde of doelstelling die is gespecificeerd, ongeacht andere bewoordingen in de marktnaam of de timing ervan met betrekking tot het moment waarop de weddenschap is geplaatst.

j.) Als het geplande aantal rondes of maps wordt gewijzigd, of als markten per ongeluk worden aangeboden op basis van een ander aantal rondes of maps dan het werkelijke geplande aantal, dan zijn inzetten op de winnende marge (inclusief handicap), totaal aantal rondes / maps, juiste scores etc. ongeldig en worden de inzetten terugbetaald. Weddenschappen op mapwinnaars en match-upwinnaars blijven staan.

k.) Wanneer een uitgever of organisator van een evenement een wezenlijke verandering aankondigt of bekendmaakt in de structuur van een toernooi, wedstrijd, evenement of anderszins (inclusief, maar op geen enkele wijze beperkt tot teamnummers in een wedstrijd in een serie of evenement, de tijd, locatie of datum van evenementen), en wij redelijkerwijs van mening zijn dat een dergelijke verandering een wezenlijke invloed zal hebben op een markt of weddenschap op of met betrekking tot dat toernooi, evenement of anderszins, kunnen alle weddenschappen door ons worden geannuleerd naar eigen goeddunken.

l.) Na een dergelijke aankondiging of verklaring zal een dergelijke actie zo snel als redelijkerwijs mogelijk is plaatsvinden. Alle weddenschappen, inclusief meervoudige weddenschappen die gebaseerd zijn op meer dan één evenement, competitie of anderszins, die geannuleerd worden, worden herberekend op een manier die uitsluitend door ons naar eigen goeddunken wordt bepaald.

m.) Weddenschappen zijn ongeldig als de wedstrijd niet correct is weergegeven.

n.) In het geval van een naamsverandering van een team als gevolg van het verlaten van een organisatie, toetreding tot een andere organisatie of een officiële naamsverandering, blijven alle weddenschappen staan.

o.) Weddenschappen worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van de wedstrijd door de uitgever of organisator van het evenement. Als er geen consistent, onafhankelijk bewijs is of als er belangrijk tegenstrijdig bewijs is, worden de weddenschappen afgewikkeld op basis van onze eigen statistieken. De onderstaande regels kunnen van toepassing zijn op verschillende spellen. "Team to Score the Next Kill" is bijvoorbeeld zowel op LoL als op Dota2 van toepassing. Specifieke regels die slechts op één soort spel van toepassing zijn, worden waar nodig benadrukt.

p.) In een wedstrijd waar één team een voordeel heeft op één of meer maps die zijn toegekend als onderdeel van het toernooiformat (bijvoorbeeld omdat één team uit de hoogste bracket komt in een dubbele eliminatie-format), Als er een 1-0 voordeel is, begint het aanbieden van de maps met Map 2, als er een 2-0 voordeel is, begint het aanbieden van de maps met map 3, enz.

2. Wedstrijd

a.) Wie wint de match-up?

(i) Indien het aantal maps of gespeelde wedstrijden verandert, blijven de op deze markt geplaatste weddenschappen staan.

(ii) Als een wedstrijd niet wordt gespeeld of wordt toegekend aan een speler of team door walkover of verzuim zonder dat het spel is begonnen, zijn alle weddenschappen op die map en op de match-up als geheel ongeldig.

(iii) In het geval dat een wedstrijd wordt toegekend aan een speler of team door een verbeurdverklaring, worden alle weddenschappen op wedstrijdmarkten als ongeldig beschouwd, behalve voor markten waarvan het resultaat al is vastgesteld op het moment van de verbeurdverklaring.

3. Winnaar van de map

a.) Wie wint de map

(i) Als een map niet wordt gespeeld of aan een speler of team wordt toegekend door walk-over of default zonder dat het spel is begonnen, dan zijn alle weddenschappen op die map nietig.

(ii) Voor maps waarbij één team zich overgeeft, is het winnende team het team dat zich niet heeft overgegeven.

(iii) In het geval dat een map wordt toegekend aan een speler of team via een verbeurdverklaring, zijn alle mapmarkten voor die map ongeldig, met uitzondering van markten waarvan het resultaat al is bepaald op het moment van de verbeurdverklaring.

(iv) Als een map is uitgespeeld, blijven alle inzetten die op deze mapmarkten zijn geplaatst staan, ongeacht of er later maps worden opgegeven of opgegeven.

4. Team dat als eerste Bloed / Toren / Draak / Baron / Roshan trekt

a.) Welk team scoort de eerste kill of behaalt het eerste doel op de Map.

b.) De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van het spel, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

c.) De officiële uitzending of API van het spel, indien beschikbaar, is doorslaggevend om te bepalen wie de eerste Objective heeft bemachtigd, waar 'Objective' is aangegeven in de naam van de markt.

5. Team dat de volgende kill scoort

). Welk team scoort de volgende kill op de map.

b.) De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van het spel, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

6. Team dat de meeste Kills scoort

a.) Welk team scoort de meeste kills op de map.

b.) De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van het spel, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

7. Totaal aantal gescoorde kills Meer/Minder

a.) Het Totaal aantal gescoorde kills op de map.

b.) De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van het spel, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

8. Team dat de volgende Toren vernietigt

a.) Welk team vernietigt de volgende Toren.

b.) Bij weddenschappen met torens tellen alle vernietigde torens als zijnde vernietigd door het andere team, zelfs als de laatste treffer van een minion kwam.

9. Arena of Valor

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

10. COD

a.) Map-/Ronde-weddenschappen - weddenschappen zijn ongeldig als het wettelijk aantal maps/rondes wordt gewijzigd, of als ze afwijken van die worden aangeboden voor weddenschappen.

b.) Ronde-weddenschappen - als een ronde opnieuw wordt gespeeld als gevolg van een verbroken verbinding of een technisch probleem dat niets met de speler te maken heeft, blijven de pre-game en In-Play Volgende ronde-weddenschappen staan op de opnieuw gespeelde ronde in overeenstemming met het officiële resultaat. In-Play weddenschappen op Huidige Ronde-markten zijn ongeldig en de opnieuw gespeelde ronde wordt behandeld als een afzonderlijke entiteit.

c.) Killmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

d.) Bombmarkten: Worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

e.) Hardpoint - afwikkeling van de handicapmarkt is gebaseerd op de uiteindelijke puntenscore aan het einde van de opgegeven map. Afwikkeling van Leader na Hardpoint 'x' is gebaseerd op het team met de hoogste puntenscore na het opgegeven aantal Hardpoints.

f.) Search and Destroy - afwikkeling van de handicap is gebaseerd op de score van de laatste ronde van de opgegeven map.

g.) Capture the Flag - afwikkeling van de handicapmarkt is gebaseerd op het totaal aantal veroverde vlaggen aan het einde van de opgegeven map.

h.) Gridiron/Uplink/Blitz - afwikkeling van de handicapmarkt is gebaseerd op de score aan het einde van de opgegeven map.

i.) Domination - Afwikkeling van de 1e helft markten is gebaseerd op de 1e helft/ronde van de map. De afwikkeling van de handicapmarkt is gebaseerd op de uiteindelijke puntenscore aan het einde van de opgegeven map.

11. Counter Strike 2 (CS2)

a.) Als een team zich terugtrekt, wint door een administratieve beslissing of gediskwalificeerd wordt voordat alle geplande rondes van een Map gespeeld zijn, zijn alle inzetten op die Map ongeldig.

b.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

c.) Waar Overtime gespeeld kan worden, wordt dit meegenomen in de afwikkeling van de markten; tenzij de Draw-selectie is genoteerd voor een specifieke markt, in dat geval wordt de afwikkeling alleen gebaseerd op reglementaire tijd.

d.) Rondes 1-12 vormen de eerste helft van CS2 Maps.

e.) Map-/Ronde-weddenschappen - weddenschappen zijn ongeldig als het wettelijk aantal maps/rondes wordt gewijzigd, of als ze afwijken van het aantal dat wordt aangeboden voor weddenschappen.

f.) Ronde-weddenschappen - als een ronde opnieuw wordt gespeeld als gevolg van een verbroken verbinding of een technisch probleem dat niets met de speler te maken heeft, blijven de pre-game-weddenschappen staan op de opnieuw gespeelde ronde in overeenstemming met het officiële resultaat. Alle In-Play-weddenschappen op de betreffende ronde zijn ongeldig, tenzij de uitslag al vaststaat en de opnieuw gespeelde ronde als een afzonderlijke entiteit wordt behandeld.

g.) Speler Match-Ups - in het geval dat een bepaalde speler niet de hele map speelt, zijn alle weddenschappen ongeldig, tenzij de uitkomst al vaststaat. Als een speler niet deelneemt aan een map, zijn alle weddenschappen op die speler ongeldig.

h.) Killmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

i.) Bombmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van bomgebeurtenissen in de officiële rondetijd. Bomplaatsingen of Ontploffingen na afloop van de ronde tellen niet mee voor de afwikkeling.

j.) Pistoolrondes - specifiek voor een Pistoolronde-markt, een Pistoolronde wordt gedefinieerd als de eerste ronde van een van beide helften, voor afwikkelingsdoeleinden.

k.) Als een Map door een "Match Medic" wordt teruggespoeld naar een andere ronde dan Ronde 1, worden alle markten afgewikkeld op basis van het resultaat na de ronde waarnaar de Map werd teruggespoeld. Markten die ongeldig worden gemaakt door de "Match Medic” tellen niet mee (bijv. Totaal aantal gesneuvelde spelers, Totaal aantal rondes Oneven/Even) voor afwikkelingsdoeleinden.

l.) Als een Map wordt gewisseld naar CS:GO, worden alle Match- en Map-markten die worden beïnvloed door de verandering van het Max Rondes 12-format naar het Max Rondes 15-format ongeldig verklaard.

m.) Team dat de volgende ronde wint

(i) Welk team wint de volgende ronde

(ii) In het geval dat een ronde wordt gestaakt zijn alle weddenschappen op deze markt ongeldig.

n.) Map Rondes Handicap

(i) Het resultaat van de map nadat de vermelde handicap is toegepast.

(ii) In het geval van een verlaten map of diskwalificatie zijn weddenschappen ongeldig, tenzij het resultaat van de handicap al is vastgesteld.

12. Dota 2

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, blijven de weddenschappen staan.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, blijven de weddenschappen staan.

d.) Eerste Bloed-markten - alleen kills van het andere team / de andere speler tellen.

e.) Killmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

f.) Creepmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel. De afwikkeling van 'Roshan'-markten wordt bepaald door het team dat Roshan verslaat, en niet door wie de Aegis van de Onsterfelijke, Refresher Shard of Kaas pakt.

g.) Structuurmarkten - voor afwikkelingsdoeleinden tellen alle gebouwen die worden vernietigd als zijnde vernietigd door het andere team, ongeacht of de laatste treffer van een Held of een Creep was. Het aantal barakken wordt bepaald door de individueel vernietigde gerangschikte en bestormde barakken.

h.) Overgave - in het geval van overgave worden alle markten (tenzij anders vermeld) afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of organisator van het evenement, of de API van het spel indien beschikbaar. Weddenschappen op ‘Next(Volgende)'-gebaseerde markten zijn ongeldig.

i.) Alle tijdgebaseerde weddenschappen worden afgewikkeld op de klok in het spel. In het geval dat een wedstrijd begint, maar niet wordt afgemaakt, zijn weddenschappen ongeldig, tenzij de uitslag al vaststaat. Gebeurtenissen die plaatsvinden voor het verschijnen van creeps tellen mee voor de afwikkeling.

j.) Team dat de volgende Roshan verslaat

(i) Welk Team Verslaat de Volgende Roshan

a.) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

b.) Als er geen 'geen van beide’- of ‘gelijkspel'-selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is, zijn alle weddenschappen op de betreffende index ongeldig.

13. Efootball

a.) Alle wedstrijdmarkten worden afgewikkeld op basis van de officiële score aan het einde van de reglementaire tijd, tenzij anders vermeld. Dit is inclusief blessuretijd of rusttijd, maar exclusief extra tijd, tijd toegekend voor een penalty shoot-out of golden goal.

14. Fortnite

a.) De stand wordt waar mogelijk bepaald aan de hand van de officiële toernooirangschikking.

15. Free Fire

a.) De stand wordt waar mogelijk bepaald aan de hand van de officiële toernooirangschikking.

16. Heroes of The Storm

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

d,) Team dat het Volgende Fort Vernietigt

(i) Welk team vernietigt het volgende Fort?

). De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

b.) Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

17. Honor of Kings / King of Glory

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

d.) Tirannen - Donkere Tiran is inbegrepen voor afwikkelingsdoeleinden.

18. League of Legends

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, blijven de weddenschappen staan.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, blijven de weddenschappen staan.

d.) Killmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

e.) Monstermarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel. De Volgende Draak die Verschijnt wordt afgewikkeld zoals het in het spel wordt bepaald, ongeacht of de Draak verschijnt of niet.

f.) Bouwmarkten - voor afwikkelingsdoeleinden tellen alle gebouwen die vernietigd worden als zijnde vernietigd door de tegenstander, ongeacht of de laatste treffer van een Kampioen of Minion was en of het wel of niet opnieuw verschenen gebouwen zijn.

g.) Overgave - in het geval van overgave worden alle markten (tenzij anders vermeld) afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of organisator van het evenement, of de API van het spel indien beschikbaar. Weddenschappen op ‘Next(Volgende)'-gebaseerde markten zijn ongeldig.

h.) Alle tijdgebaseerde weddenschappen worden afgewikkeld op de klok in het spel. In het geval dat een wedstrijd begint, maar niet wordt afgemaakt, zijn weddenschappen ongeldig, tenzij de uitslag al vaststaat.

i) Alle markten die te maken hebben met het verslaan van Draken (Eerste Draak, Totaal aantal Draken, Volgende Draak, Handicap van de Draak) omvatten GEEN Oudere Draak, ze omvatten alleen de elementaire Draken.

j.) Team dat een Quadra Kill scoort

(i) Gaat een speler van een team een Quadra Kill scoren?

(A) Een meervoudige kill kan alleen als Quadra Kill geregistreerd worden als deze tijdens de match-up wordt aangekondigd of in de officiële match-geschiedenis wordt vermeld.

() De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van de game, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

k.) Team dat een Penta Kill scoort

(i) Gaat een speler van een team een Penta Kill scoren?

(A) Een meervoudige kill kan alleen als Penta Kill geregistreerd worden als deze tijdens de match-up wordt aangekondigd of in de officiële match-geschiedenis wordt vermeld.

() De officiële uitzending, of indien beschikbaar de API van de game, is bepalend voor de vraag of de dood van een Champion telt als een kill. Bijvoorbeeld: als een Champion gedood wordt door toren- of minionschade zonder dat er een vijandelijke Champion bij betrokken is, dan wordt dit mogelijk niet geregistreerd als een kill in de uitzending. In dat geval telt dit ook niet als een kill voor de weddenschapsafwikkeling.

l.) Team dat de Rift Herald verslaat

(i) Welk team verslaat de Rift Herald?

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

() Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

m.) Team dat de volgende Baron Verslaat

(i) Welk team verslaat de volgende Baron?

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

() Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

n.) Team dat de Volgende Draak Verslaat

(i) Welk team verslaat de volgende Draak?

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

() Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

o.) Team dat de Volgende Inhibitor Vernietigt

(i) Welk team vernietigt de volgende Inhibitor?

(A) Inhibitors worden als vernietigd door de tegenpartij beschouwd, zelfs als de laatste treffer van een minion kwam.

() Elke vernietiging van een Inhibitor telt afzonderlijk, zelfs wanneer deze opnieuw is verschenen en voor een tweede of volgende keer wordt vernietigd.

() Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

p.) Team dat de Volgende Toren Vernietigt

(i) Welk team vernietigt de volgende Toren?

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

() Door Kampioenen gecreëerde constructies tellen niet als Torens

() Als er geen "geen van beide" of "gelijkspel" selectie beschikbaar is en deze selectie de winnaar is dan zijn alle weddenschappen op de desbetreffende index ongeldig.

q.) Totaal aantal gedode Baronnen Meer/Minder

(i) Het Totaal Aantal Verslagen Baronnen op de Map.

(ii) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

r.) Totaal aantal gedode Draken Meer/Minder

(i) Het Totaal Aantal Verslagen Draken op de Map.

(ii) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

s). Totaal aantal vernietigde Inhibitors Meer/Minder

(i) Het Totaal Aantal Vernietigde Inhibitors op de Map.

(ii) Elk van de zes inhibitors telt maar één keer, zelfs als het wordt vernietigd, opnieuw verschijnt en opnieuw wordt vernietigd.

t.)Totaal Aantal Vernietigde Torens Meer/Minder

(i) Het totaal aantal vernietigde Torens op de map

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

() Door Kampioenen gecreëerde constructies tellen niet als Torens voor afwikkelingsdoeleinden

() In het geval van een overgave wordt deze markt afgewikkeld als het totaal aantal vernietigde Torens op het moment van de overgave PLUS het minimum aantal extra Torens dat het winnende team nodig heeft om de overwinning veilig te stellen.

mi.) Beide teams vernietigen een Inhibitor

(i) Zullen beide teams een Inhibitor vernietigen?

(A) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

v.)Beide Teams Verslaan een Baron

(i) Zullen beide teams een Baron verslaan?

(ii) De resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

19. Mobile Legends

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

20. Overwatch

a.) Als een Map begint met minder dan 12 deelnemers, zijn alle inzetten op de Map ongeldig.

21. PUBG

a.) Standen wordt waar mogelijk bepaald aan de hand van de officiële toernooirangschikking.

b.) Winnaar van de ronde - de afwikkeling wordt gebaseerd op het team dat als eerste eindigt in de opgegeven Ronde, ongeacht de Kielscore.

c.) Killmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of de organisator van het evenement, of indien beschikbaar via de API van het spel.

d.) Puntenmarkten - de resultaten worden afgewikkeld op basis van de officiële uitzending van het spel door de uitgever of organisator van het evenement, of de API van het spel indien beschikbaar en in overeenstemming met de toernooiregels/het scoreformat.

e.) Top 3 Ronde-finish - de afwikkeling wordt gebaseerd op de finishpositie van een team, ongeacht de Killscore.

22. Rainbow Six

a.) Als een team zich terugtrekt, wint door een administratieve beslissing of wordt gediskwalificeerd voordat alle geplande rondes van een Map zijn voltooid, zijn alle inzetten op de Map ongeldig.

b.) Alle afwikkelingen zijn inclusief Extra Tijd, tenzij de Draw-deelnemer is genoteerd voor een specifieke markt, in dat geval wordt de afwikkeling alleen gebaseerd op reglementaire tijd.

23. Rocket League

a.) Alle afwikkelingen zijn inclusief Extra Tijd, tenzij de Draw-selectie is genoteerd voor een specifieke markt, in dat geval wordt de afwikkeling alleen gebaseerd op reglementaire tijd.

24. StarCraft 2

a.) Map-weddenschappen - in het geval van een gelijkspel, is de Map Winnaarsmarkt ongeldig.

25. Valorant

a.) Als er ten minste vier rondes van een Map worden gespeeld met minder dan 10 deelnemers, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als een team zich terugtrekt, wint door een administratieve beslissing of gediskwalificeerd wordt voordat alle geplande rondes van een Map gespeeld zijn, zijn alle inzetten op die Map ongeldig.

c.) Rondes 1-12 vormen de eerste helft van Valorant Maps.

d.) Als een Map door een "Match Medic" wordt teruggespoeld naar een andere ronde dan Ronde 1, worden alle markten afgewikkeld op basis van het resultaat na de ronde waarnaar de Map werd teruggespoeld. Markten die ongeldig worden gemaakt door de "Match Medic” tellen niet mee (bijv. Totaal aantal gesneuvelde spelers, Totaal aantal rondes Oneven/Even) voor afwikkelingsdoeleinden.

26. Wild Rift

a.) Als een Map begint met minder dan 10 deelnemers, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig.

b.) Als de verbinding van een deelnemer in de eerste 10 minuten wordt verbroken en hij of zij niet in staat is om opnieuw verbinding te maken of te worden vervangen voor de rest van de Map, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een deelnemer de verbinding verbreekt of stopt nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

c.) Als er in de eerste 10 minuten van een Map een walkover of overwinning door een administratieve beslissing wordt gegeven, zijn alle weddenschappen op de Map ongeldig. Als een overwinning door een administratieve beslissing wordt toegekend nadat de 10e speelminuut van een Map is begonnen, worden weddenschappen afgewikkeld volgens de officiële uitslag.

27. WAUW

a.) Eerste Gilde die Baas X Doodt - de afwikkeling wordt gebaseerd op de officiële killfeed.

28. Futures/Outrights

a.) Tenzij anders vermeld, blijven alle weddenschappen staan, ongeacht uitstel, tenzij het officiële sportbestuur verklaart dat het toernooi/de competitie is afgelast zonder officiële winnaar, in dat geval zijn de weddenschappen ongeldig.

29. Betbuilder / Same Game Parlay / Same Game Multi

a.) Betbuilder / Same Game Parlay / Same Game Multi Bets zijn Meervoudige weddenschappen waarbij de selecties betrekking hebben op hetzelfde evenement/dezelfde wedstrijd. De regels voor meerdere weddenschappen gelden voor 'Betbuilder- / Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschappen', behalve voor:

(A) Kansen bij Betbuilder-/Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschappen worden berekend op basis van de verwantschap van de selecties in de weddenschap en niet een vermenigvuldiging van kansen voor elke selectie;

(B) In het geval dat een Betbuilder- / Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschap is geplaatst waar alle selecties volledig gerelateerd zijn, wordt de weddenschap uitbetaald tegen de hoogste winkans van een enkele selectie.

b.) In het geval dat één of meer selecties geannuleerd worden in een Betbuilder- / Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschap, wordt de weddenschap geannuleerd en worden de inzetbedragen terugbetaald aan de Klant;

c.) Betbuilder- / Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschappen zijn onderhevig aan de sectie Maximale Uitbetalingen zoals beschreven in deze Weddenschapsregels.

d.) Betbuilder- / Same Game Parlay- / Same Game Multi-weddenschappen kunnen niet worden Uitbetaald.

30. Flash- / Micro-markten

a.) Flash- / Micro-wedden is het in-play plaatsen van weddenschappen tijdens de wedstrijd, op gebeurtenissen die op het punt staan in real-time te gebeuren.

b.) Flash- / Micro-wedden-weddenschappen zijn enkel Enkelvoudige weddenschappen, en kunnen niet worden opgenomen in een Meervoudige weddenschap.

c.) Flash- / Micro-wedden-weddenschappen zijn onderhevig aan de sectie Maximale Uitbetalingen zoals beschreven in deze Weddenschapsregels.

d.) Flash- / Micro-wedden-weddenschappen hebben geen Cash Out-optie.