Veelgestelde vragen over NETELLER

  1. Wat is NETELLER?
  2. Wat is NETELLER instaCASH?
  3. Moet ik een rekening openen bij NETELLER?
  4. Ik heb al een NETELLER-rekening. Kan ik deze gebruiken?
  5. Hoe kan ik een NETELLER instaCASH-functionaliteit aanvragen?
  6. Hoe maak ik met NETELLER geld over naar mijn account?
  7. Hoe lang duurt het voordat geld op mijn NETELLER-rekening is bijgeschreven?
  8. Hoe lang duurt het voordat geld op mijn account is bijgeschreven?
  9. Hoeveel kosten brengt NETELLER in rekening voor deze dienst?
  10. Kan ik geld opnemen via NETELLER?
  11. Kan ik via NETELLER geld opnemen dat ik op een andere manier heb gestort?
  12. Kan ik met NETELLER op dezelfde dag laten uitbetalen als dat ik heb gestort?
  13. Kan ik met NETELLER meer laten uitbetalen dan mijn eerste storting?
  14. Wat is de gemiddelde tijd voor het uitbetalingsproces met NETELLER?
  15. Wat is het minimum- en maximumbedrag dat ik kan storten via NETELLER?
  16. Waarom kan ik via NETELLER geen geld storten in mijn accountvaluta?

1. Wat is NETELLER?

NETELLER is een 'online portemonnee' waarmee u online geld kunt storten, opnemen en overschrijven. Met NETELLER kunt u betalingen op dezelfde dag laten verwerken en meteen bedragen overschrijven naar en van aangesloten winkelsites en tussen rekeninghouders bij NETELLER.

NETELLER biedt vele manieren om geld te storten op uw NETELLER-account, inclusief gratis stortingen met uw betaalpas, via plaatselijke bank, creditcards en internationale overschrijvingen. Ook bestaan er, afhankelijk van waar u woont, andere plaatselijke mogelijkheden. Ga voor meer informatie over geld storten op uw account naar ://www.neteller.com/fees/

Creditcards: VISA.

EFT (Electronic Funds Transfer): via EFT kunt u bedragen rechtstreeks vanaf uw bankrekening overmaken naar uw NETELLER-rekening. Deze worden verwerkt door het ACH-netwerk (Automated Clearing House).

Stortingen via InstaCash: InstaCash-stortingen werken net als EFT-stortingen maar worden vrijwel direct uitgevoerd! U moet beschikken over een geregistreerde en geverifieerde bankrekening bij NETELLER om geld te kunnen storten via InstaCash.

Overboekingen met NETELLER-systeem: geld ontvangen van vrienden of familie die ook bij NETELLER zijn geregistreerd.


2. Wat is NETELLER instaCASH?

Met NETELLER instaCASH kunt u met de bankrekening die u bij NETELLER hebt geregistreerd, bedragen overschrijven naar uw account.

Het NETELLER instaCASH-systeem controleert het saldo van uw NETELLER-rekening en boekt het bedrag over als er voldoende saldo beschikbaar is. Als het saldo niet voldoende is, wordt de overboeking aangevuld met de tegoeden op de bankrekening die bij NETELLER is geregistreerd.

Let op: het minimale bedrag dat u kunt overboeken met instaCASH, is $ 10. Een speler wil bijvoorbeeld $100 storten, maar er staat $93 op de NETELLER-rekening. Er wordt dan $90 van de NETELLER-rekening genomen en de resterende $10 van de bij NETELLER geregistreerde bankrekening.

NETELLER instaCASH is alleen beschikbaar voor spelers in Canada.


3. Moet ik een rekening openen bij NETELLER?

Ja. Ga naar de website van NETELLER voor het aanmaken van een account. Dat is simpel en zo gebeurd.


4. Ik heb al een NETELLER-rekening. Kan ik deze gebruiken?

Ja, als u al een NETELLER-rekening hebt, kunt u daarmee geld storten op uw account.

Let op: Opmerking: het e-mailadres dat u hebt opgegeven bij NETELLER en de kassa moeten hetzelfde zijn, anders wordt uw aanvraag afgewezen door het beveiligingssysteem van NETELLER.


5. Hoe kan ik een NETELLER instaCASH-functionaliteit aanvragen?

Als u al een NETELLER-rekening hebt, moet u uw bankrekening registreren bij NETELLER. NETELLER doet een kleine storting op de bankrekening die u hebt geregistreerd. Controleer dit bedrag om de instaCASH-functie te activeren.


6. Hoe maak ik met NETELLER geld over naar mijn account?

U kunt als volgt met NETELLER geld storten op uw account:

  • Log in op uw account.
  • Ga naar 'Kassier' en selecteer 'Storten'.
  • Hier ziet u het logo van NETELLER. Klik op het pictogram om deze stortingsoptie te selecteren.
  • Vul uw stortingsbedrag in of selecteer een bedrag, en voer uw bonuscode in (indien van toepassing)
  • Voer uw e-mailadres in dat geregistreerd is op uw NETELLER-account.
  • Nadat u een bevestiging hebt ontvangen dat de betaling is voltooid, zijn de bedragen onmiddellijk beschikbaar in uw account.

7. Hoe lang duurt het voordat geld op mijn NETELLER-rekening is bijgeschreven?

Storting via creditcard: onmiddellijk (als de overboeking door de bank is goedgekeurd).

Electronic Fund Transfer (EFT): vereist vier tot vijf werkdagen voor verwerking via ACH. Nadat de bank de transactie heeft goedgekeurd, wordt het bedrag meteen bijgeschreven op uw NETELLER-rekening.

Storting via InstaCASH: Kan vrijwel onmiddellijk worden bijgeschreven (zie NETELLER-website voor alle informatie)

Let op: Als u geld van NETELLER naar uw account wilt overboeken, logt u in bij uw account. Ga vervolgens naar 'Kassier' en klik op 'Storten'.


8. Hoe lang duurt het voordat geld op mijn account is bijgeschreven?

Het bedrag wordt direct op uw account bijgeschreven, vooropgesteld dat het saldo op de NETELLER-rekening voldoende is.


9. Hoeveel kosten brengt NETELLER in rekening voor deze dienst?

Ga naar de website van NETELLER voor het laatste nieuws over hun administratie- en servicekosten http://www.neteller.com/fees/


10. Kan ik geld opnemen via NETELLER?

Ja. Hiervoor moet u eerst met uw NETELLER-rekening een bedrag hebben gestort. Als u al geld hebt gestort met uw NETELLER-rekening, logt u in bij de Kassier, klikt u op 'Opnemen' en selecteert u NETELLER. Het bedrag van de opname wordt elektronisch naar uw NETELLER-rekening overgeboekt.


11. Kan ik via NETELLER geld opnemen dat ik op een andere manier heb gestort?

Ja. Om geld uit te laten betalen naar uw NETELLER-rekening moet u in de afgelopen 6 maanden een storting hebben uitgevoerd met uw NETELLER-rekening. Als u in de afgelopen zes maanden met succes geld heeft gestort, ga dan naar de Kassier, selecteer ' Uitbetalingen'-tabblad en selecteer vervolgens het logo van NETELLER. Het bedrag van uw uitbetaling wordt, nadat onze interne procedure heeft plaatsgevonden, elektronisch verstuurd naar uw NETELLER-account.


12. Kan ik met NETELLER op dezelfde dag laten uitbetalen als dat ik heb gestort?

Ja.


13. Kan ik met NETELLER meer laten uitbetalen dan mijn eerste storting?

Ja. Maar houd er rekening mee, dat alle uitbetalingen eerst moeten worden goedgekeurd door ons interne revisieteam. Dit proces duurt normaal gesproken maximaal drie werkdagen. Als uw uitbetaling eenmaal verwerkt is, zal het 2-6 uur duren voordat het bedrag op uw bankrekening verschijnt.


14. Wat is de gemiddelde tijd voor het uitbetalingsproces met NETELLER?

Alle uitbetalingen worden eerst door ons interne beoordelingsteam goedgekeurd, dit kan tot drie werkdagen duren. Als uw uitbetaling eenmaal verwerkt is, zal het 2-6 uur duren voordat het bedrag op uw bankrekening verschijnt.


15. Wat is het minimum- en maximumbedrag dat ik kan storten via NETELLER?

Het minimale bedrag dat u via NETELLER kunt laten uitbetalen is equivalent aan USD 10 en het maximale bedrag is equivalent aan USD 50.000.


16. Waarom kan ik via NETELLER geen geld storten in mijn accountvaluta?

NETELLER gebruikt alleen AUD, CAD, DKK, EUR, GBP, HUF, MXN, NOK, PLN, SEK, USD.